«رضا اعظمی» مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کردستان شد

رضا اعظمی طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری کردستان، رئیس حفاظت اطلاعات، مدیرکل امور حقوقی و پارلمانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اعضای شورای قضایی استان، به عنوان مدیرکل جدید اداره ثبت اسناد و املاک کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، استان کردستان، استان مجاهدت های خاموش است و خوشبختانه مدیران در دستگاه قضایی استان نیز با مجاهدت و روحیه خستگی ناپذیر در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: پست ها و مقام های دنیوی اعتباری و مجازی هستند و زمینه ساز سلوک یا نزول مسئولان خواهند شد و بستگی به عملکرد و نحوه خدمت رسانی به مردم دارد که مسئولان و کارگزاران تا چه اندازه در تحقق این مهم، اخلاص داشته و وظایف شان را به بهترین نحو ممکن انجام داده اند.

رئیس کل دادگستری کردستان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در بخش های مختلف با محدودیت، محرومیت و چالش های متعددی مواجه است، اما این مسئله هیچگونه خللی در انجام وظایف مدیران و کارکنان این مجموعه ایجاد نکرده است.

حجت الاسلام حسینی بر لزوم اجرای قانون الزام به ثبت اسناد رسمی اموال غیرمنقول در استان تاکید کرد و ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد اراضی کشاورزی در استان کردستان تثبیت مالکیت شده و امیدواریم تا پایان سال تمامی اراضی کشاورزی استان تثبیت شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha